MEMORY LANE!

Sitter i soffan, under filten och lyssnar på musik och letar bra turtorials på sotad makeup. SKulle vilja fota ansikte, svart/vitt med sotade ögon.

Måste passa på att fota innan jag måste lämna tillbaka blixten:P

Såå någon som är sugen på att bli fotad? :)

Borde väl gå o lägga mig.. Men sov såå länge inatt! haha.. Gick o la mig vid 12 och gick upp klockan kvart i tolv:P
Har sovit så sjuuukt dåligt hela veckan, men inatt sov jag såå bra! Kanske lite för länge, men det var jäkligt skönt!:)
Hade stängt av ljudet på mobilen oxå, så hörde inte mina 2 missade samtal och sms. haha!

På lördag kommer Pim hem:) När jag pratade med han tidigare idag så sa han att det regnade..:/ Det suger ju! Hoppas han kan åka imorrn! Ändå sista dagen lixom.


Kanske skulle tvätta imorrn, och städa.. haha.. Så det är fint när Pim kommer hem:)
HATAR verkligen att tvätta och städa!:/ önskar vi hade råd med en hushållerska!:D haha!

När jag och Tusse satt och kollade gamla bilder idag, så kom det upp en bild på Henrik. Min fina vän från skolan. Han bor ute på Lidingö nu och jobbar massor.. Han är aldrig hemma i våra trakter längre.. hatar att vara vuxen ibland! Saknar honom! Vi har haft så otrooooligt roliga stunder!! haha!
Jag och Tusse sa det att vi önskar att man kunde ha det som man hade det när man var "liten". Om bara för en dag! Eller iaf en vecka, så man hinner göra det man vill göra:D haha!

Jag och Jessie hade en galen period i våra liv 2006! Det var (om man bortser från gymnasiet) helt klart den bästa tiden i mitt liv! Jag lärde känna fantastiska människor, som jag ändå känt hela livet!
Åh, så underbart! hahaha.. Vill inte lägga upp för många bilder, då jag inte vet om det är ok för alla. så tar bara några:)


Det var här allt började! hahaha, en tidig måndagskväll Januari 2006! 10 shottar var av turkiskt peppar!


Fina Tusse:)


Pesssiiiin!


Vi gick på Darin! hahaha..


På g till Viper Room. Finns det ens kvar? hahaha


En otroligt bra dag i stan och Värmdö mässan med Pessin och två underbara pojkar:)


En perfekt 20 års dag för Pessin:P


Hon fick en flygning av mig och en kompis i present. Jag mådde illa som FAAAAN! hahaha..






Vi hade kul!:D


En annan perfekt 20 års dag i Mars. Eller ja, morgonen efter:)




hahaha, vi åkte till Sundsvall för att överaska en kompis som fyllde.. gissa- 20ååår!:D haha


Hela gänget!:D ♥






Alla hjärtans dag 14 Februari 2006. Jag och Pessin gick på restaurang och bytte nallar:D


Seexy;D haha


Ännu en kväll på Viper. Tror vi var där varje helg!!:D Såå bäst!!


Gotti efter utgång:P


Ännu en perfekt kväll på "Sevvan"! Kareoke och underbart sällskap av våra bästa kompisar! :)

Jaa, en trip down memory lane blev det:P haha..

Nu ska jag nog sova! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG VILL BLI FOTAD, tackamycket jaa! :D

2012-01-20 @ 18:15:25
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0