.

Lunch... Det där med Lunch! Jag hatar det! varför ska vi äta lunch? Typ det mest onödigaste målet om dagen:/

Jag står och tittar in i kylen och ser- inget!! Blää!

I måndags åkte jag hem till Tusse. Hon gjorde supergod middag och sedan beställde vi canvastavlor till henne. Äntligen får någon av mina orkidé bilder komma upp på väggen! Trots att det inte är mina väggar. haha!:D
Var iaf skönt att bara slappa i Tusses soffa:)

Igår låg jag i soffan och hade sån hemsk mensvärk! Knaprade piller och sov typ hela dagen! Jim jobbade hemifrån igår, så han tog hand om mig:) Fick pussar och vatten:)

Nu ska jag försöka slå ihop nån lunch..

Heeelt meningslöst inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0