VinterStockholm!

jisses vilket väder vi hade igår!!! det var minst sagt snöstorm! tog en timme till skolan, men hann i tid tack vare att jag gick hemifrån så tidigt:)
under dagen i skolan såg vi vädret bli värre, värre och värre! min hemresa tog ca 1 1/2 timme! det tar i vanliga fall 20 minuter:P
när jag kom till barkarby, gick jag in på restaurangen och blev bjuden på te av ägaren! mycket snällt!!:)

idag skulle jag ha åkt till stan på morgonen, men efter 50 minuters väntan på tåget gav jag upp.. kom ett tåg medans jag stod där och det var fullt!!:/ så har spenderat dagen i soffan, kollat Harry Potter och ett avsnitt av en serie och så har jag bakat chokladbollar:)

imorrn har vi lite avslutningsfika i skolan, många har sin sista dag då, så vi tar avslutningsfikat en vecka tidigare. därför bakade jag idag och det är många andra som bakat och lagat mat. kommer bli fantastiskt tror jag!!:)

dock känns det oxå trist.. har träffat många fina människor och jag vill inte att denna tid ska ta slut!:(

nu ska jag försöka sova, så jag är pigg imorrn!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0