THE WEEKEND

Ännu ett veckoslut.. Shit vad veckorna går fort!!

Helgen har vart superbra! Fredagen var en lugn och skön kväll tillsammans med min Pim. Lite serier och sedan fastna vi båda framför datorn i soffan;D

Igår så hängde jag med Pim när han spela Paintball. Fan såå jävla roligt o titta på! :D Sen hämtade vi upp Pohan och åkte hem till oss. Johan lagade suuupergod middag till oss! Hel kyckling i ugn med kryddor och smör och sedan ungs rotfrukter. SÅÅÅ gott!!
Vid kvart i nio kom Pessin och hämtade mig. Vi hoppa in i bilen och åkte till Bowlinghallen för att fira våran fina Tusse:D Vi var ett gäng som bowlade och jag forlorade-stooooort! hahaha.. meeen har en stukad fot, så det var inte så lätt och nån måste ju förlora, så är det ju bara!;D Sedan satte vi oss ner vid ett långbord och snackade skit och drack (massa) sprit! Var sjuuuukt roligt!!
Min bästa Åbbe dök upp oxå! Så länge sedan vi träffades! Så han och Foppa (en annan polare samt granne till min mamma) satte sig ner med oss alla och vi snacka om gamla goda tiden och hade skit kul!:)

När klockan var halv tre hämtade min kära Pim mig:) Han skulle köra hem Pohan, så det var ju perfekt! :)
Somnade som ett lyckligt litet barn när vi kom hem sen. haha!



Idag har jag vart hemma hos mamma hela dagen. Jim åkte o spela paintball idag med, men jag orkade inte åka med.. :P

Imorrn är det dax för veterinärbesök igen... Röntga käken igen. Jag hoppas, mer än nååågot annat, att käken har läkt nu! Vill att allt ska bli som vanligt igen! ♥

Senare på dagen ska jag till jobbcoachen och kartlägga lite. På Tisdag är det arbetsintervju hos Uniflex som gäller! :D


För exakt 3 månader och 9 dagar sedan♥


NU-sova! :) Nattinatti!!

Kommentarer
Postat av: Tusse

Är inte så säker på att du förlorade Steffi, tror jag gjorde de :P



Kraaaaam

2011-09-28 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0