PAINTBALL!!

Igår var jag Paintballfru igen. Gillar det! Det känns socialt och trevligt! :)

En sån här familjesportsgrej som man ser i Amerikanska filmer:) Igår hade vi med oss hundarna oxå. Det är ju utomhus och det var ju strååålande sol igår, så självklart får dom följa med då:)
Det var bara det att dom tyckte ju att paintball-bollarna var jättegoda!! haha.. Dom är gjorda av gelatin, så det är inget farligt att äta. Även om man kanske inte ska fylla magen med sånt skit.. Så dom fick vara i bilen lite då o då. :)

När vi kom hem så stupade vi båda i soffan och kollade på en film. Det var skönt..

Idag är Jim och spelar igen, men på en annan bana som inte är lika rolig för oss åskådare att vara på. Så jag och hundarna är hemma. Meen såå skönt! Har mensvärk och såå ont i min fot:(

Skrev jag att jag stukade den igen? haha! Ah, har ont iaf:P

I fredags hade vi besök av Pohan och Lejph. Sååå mysigt!! Är så underbart när det är vi fyra och lagar mat och har en toppen kväll! Kändes preciiiis som det alltid gjort! Familjemys på hög nivå:) Händer alldeles för sällan bara.. Men blir ju lätt så! Önskar man kunde ha det varje vecka, som tradition:)

Lite bilder från igår;


Min krigskempe;D haha!


En solig bana:D








Ser ni att han är gul i mungipan? haha




Aslan fick inte äta några bollar. Han lekte och kastade den och slickade sedan i sig lite färg. :P













Nu ska jag se Vampire Diaries, som äääääntligen har börjat igen!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0