JAG ÄR SÅ ARG!

Såå arg, alltså jag menar så arg att jag skulle kunna göra någon illa just nu!!

Samtidigt är jag såå glad! Men jag kan inte glädjas åt det just nu..

Igår försvann en liten Chihuahua pojke mellan borås och gbg.. Vi var snabba med att starta upp ett evenemang och spred det land och rike. Dom hade vart på stranden och lekt med en annan hundkompis, sedan hade Ozzy bara försvunnit..

Det var planerat att en sökning skulle ske idag vid 16, det var många som skulle dyka upp!

för ca en timme sedan hittades Ozzy död... Han har nog utsatts för den värsta döden möjligt... Nämligen ett gäng som slagit ihjäl honom... Jag gråter så otroligt mycket och kan knappt andas..

Jag hatar människan!! Vi är det värsta rovdjur som existerar på denna jord!! Det är tur att det är så långt borta, annars hade både jag och Jim suttit häktade nu!

Denna lilla oskyldiga pojke har berövt sitt liv! Jag vill inte ens tänka på hur Emma mår.. För mår jag så här dåligt.. jaa då.. Nä usch!

Fick precis veta vad som hade hänt.. Tjejen som hade passat lille Ozzy hade blivit misshandlad av ett gäng och sedan hade dom dödat Ozzy.. När hon vaknade till liv så letade hon efter Ozzy och hittade honom död...
Stackars tjejen...

Jag vet inte vad mer jag ska skriva.. är stum och alldeles bedövad...

Jo juste, min glädje- Alsans käke är läkt! Fick veta detta 10 minuter innan jag såg detta om Ozzy. Jag kan inte glädjas åt det än.. Det går inte!



Kommentarer
Postat av: Tess

Fy så hemskt..hur kan människa göra något så hemskt.. :( :( //Tess och lilla Roy

2011-09-28 @ 17:17:12
URL: http://tess-.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0