SUNNY AND WARM!

Idag har vi haft en lång dag med sol och värme!

Vi gick o la oss vid tio igår, jag var så trött! Blir nog en tidig kväll idag med!

Vaknade upp vid åtta imorse, vi duschade och åt frukost. Vi köpte beagles igår på SafeWay. Så det blev rostade beagles med philadelphiaost på till frukost:D Det var såååå gott!:D

Sen snodde vi på oss skorna och gick ut:) Vi har vart i centrala delen hela dagen och vandrat runt. Jim har köpt si efterlängtade Iphone 4s.. Samma sekund som det skedde så tog våran semester slut. Inte för att alla pengar gick åt, utan för att all tid kommer spenderas framför teefonen! hahaha!:D Nädå, skämtåsido!

Vi åt lunch på CheeseCake Factory, längst upp i Macy´s! :D Såå nice! Vi fick bord utomhus och man ser då ner på Union Squere Park. Där var det en mega julgran och en skridskobana:D
Vi hade väldigt svårt att välja vad vi skulle äta! Det fanns såå mycket!! Jag valde till slut en bbq-burger och Jim en pasta. Och jag kan säga er att det var den godaste hamburgaren jag någonsin har ätit!! Pommes "fritts"en lämnade jag kvar på tallriken, trots att dom oxå var super mega goda!! Till efterrätt tog Jim en cheesecake med Oreos, jag har aldrig ätit en cheesecake, så jag tog ingen. Smakade från Jim och kan säga att jag kommer ta en egen nästa gång! :D haha..

Vi tog en långsam promenad hem och gick även längs vattnet en stund.. Det var fin och mysigt! Sååå tyst!:D

Det har vart såå varmt och skönt idag!! Vi gick ut med jackan på, men den åkte av efter två kvarter! haha.. Sååå nice!!:D

Några bilder från idag;







Orkar inte redigera några alls just nu. Så detta är det ni får:)

Nu ska jag fortsätta kolla på The Devil Wears Prada:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hey darling!

Ni verkar ha det fantastiskt :) satt och väntade vid Skype men du ville inte ringa ;) kanske kan höras ikväll om du ser detta när ni vaknar!! Jag väntar iaf!

Hälsa Jim en kram!

Puss <3

2011-11-27 @ 13:12:34
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: Sandra

När väntade du? Eftersom jag jämt gör saker måste du bestämma då jg knappt sitter vid datorn :)



Ta hand om er! Puss och kraam!!!

2011-11-29 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0