BILDREGN!!

Har de senaste dagarna vart ute hos pappsen. Vart riktigt skönt o komma bort hemmifrån några dagar:)

Pappa körde hem mig och syrran i fredagskväll. Då kröp vi ner i soffan och kollade på Avatar:)

Hade med mig datorn ut till värmdö oxå, men mottagningen var sämst därute! Så kunde inte prata med Jim alls..:( Så pratade med honom sist på onsdagen innan jag åkte. Så inatt var första gången vi hördes av sen onsdags. Fan va jobbigt det är! Men skönt att jag har haft sällskap hela tiden! :)

Igår var det tjejkväll här hemma!:D Såå jäkla roooligt!!:D:D:D Det var jag, syrran, Ida, Sandra, Emelie, Tusse och Linn. Vi åt gooooood mat och sedan vart det en jääävla massa sprit och skratt! haha.. Vi spelade underbart roliga spel och hade så jävla roligt!:D
Tequilan tog slut så jävla snabbt bara kändes det som! haha.. Va ju fan gott!:P

Bjuder på ett bildregn..




























































































Kvällens mumsiga "häxblandning". Detta är slattarna från varje glas. Mumsigt va?! :D haha..

Nu blev det ett himla bildregn, men vaaaafaaan! Vi hade ju så jääävla roligt!!!:D hihi..

Nuu ska jag fortsätta kolla på BB. :)

Puss o heeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0