BRIST PÅ ALLT!

Blääää, detta vädret sänker verkligen ALL motivation! Träning, mat, foto och livet. haha..

Gick upp vid tio idag och ville egentligen bara ligga kvar.... Ikväll ska jag o Jim träna och det ska bli såå skönt!! har hittat ett program jag ska följa nu och köra satan!!

Har gått ner totalt 8 kilo. from den 2/2-> mitten av maj(minns inte datum) gick jag ner 3kilo. Sen när jag började med LCHF (som är där i mitten av maj nånstans) så har jag tappat 5,5 kilo. Så det är ca 5,5 kilo på en månad:) Känns jävligt bra!!:D

Vill däremot få i mig mer mat! Tror det är därför jag står lite still nu, äter för lite...
men fan, inte lätt jämt!

Har tappat tråden på det jag skulle skriva nu oxå. haha.. Så ger fan upp för idag! :P

Hoppas alla har en bra och grå dag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0