UT MED GRANEN!

SNÖSTORM va mist sagt va det var "imorse"! haha.. Jag o Jim vaknade runt 12, såå skönt o inte ställa någon klocka! :)
Vi käkade frukost i lugn o ro, sedan började jag plocka bort julen. När jag var klar med granen så tänkte vi att vi tar den genom balkongen och kastar ner den. Sagt och gjort. Sju miljoner barr senare så var vardagsrummet tomt igen. :)
När vi kastade ner granen så hamnade den med "toppen" upp, såg rikitgt roligt ut! Har tagit bild med mobilen, men hittar inte usb-stickan till mobilen.

När jag var klar med julgrejerna så började vi med att hänga upp gardinstänger och gardiner. :) I kök och sovrum kom gardinerna upp oxå. Men inte i vardagsrummet, dom måste tvättas. Men kommer bli toppen toppen sen!!:) I sovrummet blev det sjuuukt mysigt! :)

Om en stund ska vi åka till Leif:) Jag ska göra lasagne och sen ska vi bara umgås. :) Va länge sedan vi var hos honom och lekte!

Här är lite bilder från dagen:)


Tagen från balkongen:)


Några av dom miljoner barren!


..och några till....


Vårat köksfönster. Ska upp ett par till längder sen:)


Sovrummet. det är mörklila gardiner, som mormor sytt:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint ni börjar få det :D

2011-01-06 @ 19:57:23
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0