JAG KÄNNER MIG ARG IDAG!

Har drömt om Sindy inatt.... Stackars lilla vovve, som springer runt i skogen... ensam, kall och kanske skadad... :( Usch, tänker på husse och matte som letar dygnet runt!
Kan man ens jobba när ens underbara älskling är försvunnen?! usch...

Vill inte ens tänka på hur det skulle vara om någon av mina hundar försvann!! Eller någon som jag känner... Nä uscha...

Så fort jag sitter vid datorn går jag in på sidan och kollar om något nytt hänt.. Skickar ständigt vidare sidan så fler folk kan gå med och delta!

Blev nästan arg, kanske besviken, när jag igår såg att en del av dom vänner jag bjudit in att delta tackat nej. Hur kan man tacka nej??!
Jag vet att man inte kan delta aktivt på det sättet som många andra gör, då man inte bor i närheten. Men man kan iaf hjälpa till!
Det är runt 17000 människor som deltar. Många av dom mäniskorna känner inte den berörda familjen, men ändå sätter dom sig i sin bil och åker runt i områden där man sett hundspår eller en hund.. Förstå den känslan att kunna hjälpa! Hade jag o mamma bott i Borås trakten hade vi vart ute i skrivande stund!!

Det är runt 7000 människor som inte vill delta. Förstå hur många personer som kanke vill hjälpa, men inget vet för att just du tackat nej till en inbjudan! Förstå hur många som kan ha sett något, men som inte lagt det på minnet eftersom dom inte vet att det finns en bortsprungen hund. Det kan vara en vän till dig!!
Att skicka vidare en sida kan hjälpa så otroligt mycket!

Att det sen är 51000(!!!!) människor som inte ens svarat än blir jag tooookig på! 51000!! Förstå va mycket människor!!

usch....

Gå in här nu och delta, skicka vidare till alla dina vänner, så dom kan skicka vidare till alla sina vänner, som i sin tur kan skicka till alla sina vänner. Vem vet, kanske är det just DU som hittar Sindy!

www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=144008342320027




Kommentarer
Postat av: Johanna

åh fy, hoppas de hittar vovven snart!

2011-01-17 @ 16:20:48
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0