BLÄÄ!

Usch, är på så dåligt humör idag!! Vaknade upp kvart i sex av att Bellas husse ringde, så gick ut o hämtade upp henne. Mitt huvud värkte så jag kröp ner under täcket igen, Bella oxå. Somnade gjorde vi båda två oxå.. Sen vaknade jag o Jim upp kvart i tolv. Fortfarande huvudvärk och snorig...

Har på dessa två timmar inte gjort ett skit! Är så trött på vintern och jag vill ha vår och sommar!!
Vill bli frisk så vi kan börja våran träning tillsammans!
Jag vill köpa fina sommarklänningar och jag vill åka till SF nu nu nu!! Men eftersom bilen gick sönder och kostade maaaassa pengar så blir det nog ingen resa för min del... :(

Jim sitter på kontoret och har möte med jobbet, när det är klart ska vi åka och handa lite för veckan. Är så trött på allt vad mat är och det är så tråkigt att laga mat! usch!

Härligt humör va? haha.. Nää nu ska jag försöka få i mig nån äcklig lunch... Hoppas ni har en bättre dag än mig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig sis! Puss

2011-01-03 @ 15:10:34
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0