HOS PAPPA

Guuuud vilka sköna dagar jag haft hos pappa!
Pappa och syster hämtade mig och hundarna i söndags. Då åkte vi mot Djurö, men vi skulle först möta upp syrrans sångpedagog, hon skulle plåtas för en tidning och pappa skulle visa en plats han trodde kunde passa.
Så det slutade med att jag fick vara assistent åt Mikael Engström, en känd fotograf. Det var riktigt roligt!!:D
Carina Jaarnek, som är sångerska och syrrans sångpedagog, har jag träffat tidigare och hon är väldans trevlig!:)
Bilderna som är från Backstage är på mobilen för tillfället. Men kommer nog smyga upp dom här sedan;)
Nu längtar jag efter resultatet i tidningen!:D

Måndagen spenderade jag o syrran i soffan. Det regnade och var trist väder! Så blev soffmys med film:)
På kvällen gick vi över till grannen, som även är vår syssling och kusiner osv.. Var trevligt att träffa dom!:) Var länge sedan!

Igår var det molnigt till en början. Men det var uppehåll, så jag försökte hålla mig ute så mycket som möjligt:) Vovvarna sprang runt i gräset och njöt:) Gick även ner till stranden och njöt! Underbart vart det då! DÅ kom solen och värmen! Det var verkligen helt underbart att bara sitta där och ta det lugnt.. Höra vågorna slå och fickmåsarna sjunga♥
Då kändes allt perfekt! Nästan iaf.. Min Pim saknades ju;)
Men det var så stillsamt och skönt! Ville inte gå hem..

En drös med bilder från igår. :)




















































Kommentarer
Postat av: Tusse

Steffi, gud vilka fina bilder!! :) Du är så sjukt duktig! :)

2011-08-24 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0