VITT!

Usch va trött jag är! Det suger ju en fredagskväll! haha.. Jim sitter o jobbar lite och jag har kollat på "Så ska det låta".

Idag har jag vart i Jakan och letat praktikplats. Har förhoppningsvis hittat en:)

Imorrn ska vi hem till Kattis och Jocke, deras lilla Svea fyller ett år:) Så köpte en söt gose vovve, på hjul, idag:) Såå svårt o köpa något till en ett åring!

Har ju glömt o lägga upp hur det ser ut i köket efter att vi målat!:D Är sjukt nöjd! Nu är det bara gardinerna som ska upp och klockan på väggen:)


Vitt ljust och fräscht! :)

Nu ska jag försöka dra min karl från jobbet och kolla på en film-innan jag somnar.:P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nice! Kommer ju bli toppen det där! :)

2011-04-02 @ 11:48:46
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0