BRÄNT GUMMI

Gud vilken tråkig och grå lördag....

Jag har faktiskt packat 4kartonger med böcker. Så nu är nästan alla böcker nerpackade! Skönt att ha börjat lite. :)

Inatt vid två-tiden flög Jim upp ur sängen. Det luktade bränt gummi igen.... För nån vecka sen tutta någon eld på ett av förråden i området. I veckan som gått har något tuttat eld på containern som stod utanför förrådet, där folk fått slänga sina grejer som blivit brända osv..
Nu inatt verkar det som att två bilar har brunnit.



Fan va tröttsamt det är!! Jag kunde iinte somna efter att vi inatt inte hittat där det brann, men vi visste ju att någonstans brann det! Så samtidigt som jag ringer polisen så ser jag brandbilen och lugnar ner mig lite. Då vet man att dom antingen släkt den eller iaf att dom letar efter den.
Obehagligt...

Barkarby har blivit nån jäkla plats för nån pyroman som ska tända eld på allt.. suck!

Idag, har som sagt packa fyra kartonger. Ska även sätta mig i räkna matte en stund. Få lite hjälp av Jim. :)
Sen ikväll kommer Leif, ska bli trevligt!

Nu ska jag planera middag och sedan ta en dusch.

Hoppas alla har en trevligt lördag!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: Japp, mysigt hade vi det...fast Svea sjunger lite falskt...haha.

2010-09-25 @ 18:32:50
URL: http://kandy.se
Postat av: Susanne

...och tack för kommentaren om den gamla eken!



...jobbar mig neråt i kommentarerna här...haha

2010-09-25 @ 18:49:05
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0