GOLDEN DAYS

Helgen flööög förbi! Shit asså. Tyckte det var fredags eftermiddag nyss. Meeen nu är det plötsligt måndagkväll!!

Helgen har spenderats med att vänner. :)
I lördagskväll hade vi Sandra och Z, leif, Johan och Dellan här hemma. Spelades lite xbox, räknades matte och åt godis!!:) hihi.. Såg även filmen You don´t know jack, mycket bra film!!
Meeeen va sent det blev... Hade tänkt o gå o lägga mig runt tolv, men stannade uppe iaf och kollade på filmen. Så klockan blev väl typ 02 innan jag släckte lampan.

På söndagsmorgon, kl 07.30 ringde min klocka. Då skulle vi upp (jag, jim och Leif) och göra oss iordning. Vi skulle vara i Norrtälje kl 09.30. Jim hade en översakning till Leif, som tack för hjälpen han fick i somras med bilen. Så vi skulle iväg på Folkrace!:D Grabbarna skulle då få pröva på att tävla i lite rally. :)
Kallt som faaan var det hela dagen, men satan va roligt det var!!
Jim kom totalt 5a och Leif 8a, av totalt 26stycken. Jäkligt bra tycker jag!! :)

Jag stod med kameran heeela dagen, så har typ träningsvärk i armarna idag! haha..
Efter att vi var klara så blev det att åka till restauranten som låg runt hörnet, där inne var det så otroligt fint, varmt och mysigt!! Jim köpte en club sandwich, jag o Leif tog en vilthamburgare och en club sandwich som vi sedan delade halva halva på. :) Vi hade sån beslutsångest för vad vi ville ha!:P hihi.. Och satan i gatan va gott det var!!!! MUMS!!!
Sen tog vi oss lite efterrätt och te/kaffe. Jag ville typ inte dricka mitt te för det var så varmt o mysigt mot händerna. :P hihi..

Efter 1½ timmes ätande så satte vi oss i bilen och åkte mot Leif föräldrar. Tog en liten promenad bland de fina ekarna och sedan åkte vi hem. Deckade i soffan och sen upp kl 06 imorse, då kom Bella:)

Här kommer några fååå bilder från gårdagen:)
Kommer komma fler bilder, men jag ooorkar inte att gå igenom alla 500bilder nu. :P

Nu ska jag och Jim gå ut och fira!! :D Han har fått sitt jobb och kommer börja den 25 oktober:D:D:D UNDERBAAART!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0