MÄTT I MAGEN

Sista kvällen, för iaf en vecka framåt, som jag äter middag själv. Underbaaart! hihi..

Jag köpte ju en grillad kyckling igår. Så den rensade jag idag, stekte i olja och vitlök och sedan gjorde jag ris till det. :) Så det har jag ätit nu.
Har även vart nere i tvättstugan, öst in massa kläder. :)

Såg precis på Facebook att en vän till mig bakar pepparkakor ikväll. Guuud så gott!:D hihi.. Det nåste vi göra snart, här hemma, tror jag:)

Ska försöka skriva nästa på Listan ikväll. Om jag orkar. Har sån huvudvärk, så det är lite jobbigt o sitta vid datorn..

Nu ska jag fortsätta kolla på nyheterna:) Hoppas alla har en varm kväll i snökaoset!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0