ÄNTLIGEN

är min Jim hemma! :) Han gick o la sig när vi kom hem, skulle ta upp honom när maten var klar. haha, ja det gick ju bra! Men men, han får väl sova.. Han är ju hemma iaf!:D

Jag har precis ätit, blev ytterfläskfilé, ris, beasås och vitlökssmör.

Fick en skitmysig present av Jim:D hihi.. Underbar!


Den ser nästan ut såhär.

Så den ska jag krypa ihop i om en stund. :)
Ska strax gå ut med hundarna, så nä rman kommer in lär man väl frysa..=/




Jag måste säga en sak... Under dagen idag har det varit inne 26 personer på min blogg.. Inte en enda har skrivit något alls till mig!

Jag ber inte om att någon ska tycka synd om mig och min familj, att vi förlorat en familjemedlem.
Men man kan ju säga något...
Jag ber inte om att folk ska läsa min blogg, eller att dom måste kommentera osv.. Men här skriver jag om mina djupaste tankar, om mitt liv och ni läser. Vilka är ni 30 människor som är här inne nästan varje dag men aldig säger "hej"??

Är folk bara nyfikna och när dom vet vad som hänt eller liknande, ja då vet dom. Ingen verkar lixom bry sig om att man kanske behöver en "klapp på axeln" eller en kram..

Jag vet att jag bara bloggar för min egen skull, men ni är ju faktiskt människor som känner mig. Nu följer mig varje dag. Hur tråkiga inlägg jag än skiriver, så är ni här. Varför inte finnas här då när jag mist någon..?

Ibland önskar jag att man inte kunde se hur många som var inne på bloggen.. För just nu, just NU känner jag att det är 26 personer som inte bryr sig om hur andra människor känner eller vad dom vart med om...

Det var allt.. Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag skrev ju på fejjan! Lovar ska bli bättre på att kommentera :) Puss på dig !

2010-11-26 @ 22:35:19
Postat av: mamma

Klappar allt vad jag orkar :o) ILY

2010-11-28 @ 09:20:40
Postat av: Ida

<3

2010-11-28 @ 22:28:12
Postat av: Laila

åå mysig sån dräkt :)

2010-11-29 @ 16:19:13
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0