GRATTIS!!!

usch... Hatar verkligen ensamma nätter!! Inte alls roligt att sova själv, utan min Jim... :( Visst, har ju hundarna. Men det är lixom inte samma sak!! uscha...
Som tur är så kommer han hem ikväll!:) Tidigt hoppas jag!

Idag är det min brors 20 års dag!!:D GRATTIIIS!!!
Vi firade honom igår med massa hemmagjord pastasallad, grillade kycklingspett och tårta. Nästan hela släkten var där, lite coolt! Var min pappa med familj och brorsans pappa som saknades. Annars var nog bannemig alla där! :P
Då ovädret var så ostadigt så höll vi oss inne. Men gjorde inget. MAmma har en stor lägenhet;) haha..


(vi hade inte ens en liiiten möjlighet att få på honom en skjorta!)

I present fick han presentkort, kläder, cd-skivor, film, en kamera, discokula med en lampa till och från mig o Jim en mobil.:) Han blev väldigt glad!!:D Så i veckan, när hans pappa kommer, får dom sätta upp discokulan!!:P

Idag blir det en lugn dag. Vet inte riktigt än vad jag ska göra.. Har lite ont i magen..:(
Men nu ska jag iaf gå med hundarna och sedan duscha!

Heppåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0