VAIO

Tusan va kallt det vart i helgen!! Det visar 16.5 minus ute!! Aslan vill inte alls gå ut... Stackarn!! :(

Idag har jag vart på hundklubben. Vi hade års möte. Jag ska sitta med i styrelsen iår, kan säga att jag fattade iiingenting av allt vi pratade om!! haha.. men blir väl bättre med tiden.
Det va iaf typ 15 grader i stugan! Inte alls särskilt skönt! Mina fötter va iiiiis kalla nör jag kom hem! Känner mig fortfarande kall.. Så sitter under filt, med raggsockor och tröjor. :P Får nog göra mig en kopp te.

Imorrn är det jobbdax! Känne rinte för det alls... Men måste ju! Längtar banne mig tills jag börjar små plugga lite! Hoppas på att det kommer gå bra.
måste kolla upp när man får reda på om man blivit antagen och då måste jag skaffa mig block, pennor och en dator....
Har kollat på en Sony Vaio, den kostar 8990 på media markt. Får se hur jag ska göra... Inte lite pengar precis..



Har inte så mycket o skriva om egentligen.. Så ska surfa runt lite nu. :)

Kommentarer
Postat av: *SANDI*

Åååh plugga?? Vad vill du plugga för nått?? Du har säkert nämnt de o så har jag glömt bort, hehe.. har som vanligt minne som en blå fisk :)



Har ni fått nå mer info. ang. Jim's grej då??? nyfiken



Näää nu blir det sängen för mig.. ville bara kolla in din blogg o se hur allt är :)



/Kramelikram från oturs-tjejen me evighetshuvudvärken.. (!!!)

2010-01-31 @ 23:51:51
URL: http://sessansandi.blogg.se/
Postat av: linn

Jag har uppdaterat :D hihi

PUSS

2010-02-01 @ 10:07:20
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0