HÄRLIG KALL PROMENAD

Varning för Vinterlandskap!;) hihi..
Jag bara älskar detta väder! Är helt underbaaart o vara ute!:) Varma och tjocka kläder krävs!

















Vill ha ett större objektiv så katten hade synst lite mer.. :)


Typ ett sånt!! :P


Kolla va undebaaart!:D


Vitt vitt vitt...






Undra om man kommer till vintergatan om man tar vänster här? ;)


Faan va snygga tjejer!















Rosa kinder:)










Lite överexponerad ja, men lite cool!:D




Min svarta Isprinsessa!♥   (skägget...)






Min vita isprinsessa!


Kall och rosa i ansiktet efter mysig promenad!:)

Nu ska jag ta hand om min sjuka pojke.. Aslan har åkt på lunginflamation och ligger utslagen här i mitt knä.. Min plutt!!


Kommentarer
Postat av: Mikkis

De e så härligt me sånna vinterbilder. Tycker de e en perfekt vinter nu. Jag kommer nog börja gråta en dagen de blir regn o slask. De får gärna gå från detta väder till vår på 1 dag i sånna fall haha utan slask!

2010-01-02 @ 13:00:31
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: Therese

Jätte härliga och fina bilder Steffi!!! =) Saknar dig!

2010-01-04 @ 11:24:27
URL: http://erikssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0