..

Suck! Vilken dag det blev..

Har suttit i telefonen hela tiden känns det som... Meen, fick iaf tag på en person av 4 som jag sökte;) haha..
Får pröva imorrn igen.

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät. Jim spelar xbox. (han är lite grinig för det verkar inte gå så bra... )
Jag sitter och funderar på hur jag ska göra med dator.. Måste ju ha en när jag börjar plugga.=/ Faan dom kostar ju så jävla mycket! Och vill inte ha nå skit heller så.. Har iaf funderat på en Sony Vaio. Dom sägs ju bara bra. Allra helst skulle jag vilja ha en Mac, men om jag då får problem så kommer inte Jim kunna hjälpa mig...
Så får bli en pc..

Nu la Jim ner spelandet. Så vi ska se en film istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0