ALLT MÖJLIGT

Tittar på tv, läser nyheter, frostar av frysen, leker med hundarna, tränar lite ögonkontakt, äter äpple och smsar... Det är det jag gör just nu! haha..

Avfrostningen av frysen sköter ju sig själv. Det droppar och plaskar;) haha.. Alla frysvaror står ute på balkongen. Skiit bra ju!! :D Kastade en hel del.. Inte bra! Så nu ska jag sortera in allt snyggt i frysen. :)

Tango är här hemma nu. :) Bea o Hanna har åkt till Spanien för en vecka med pappa.
Vi va hemma hos bea o mormor igår på kvällen och åt middag. När vi kom hem hade Tango markerat hela hemmet... Suck! haha.. Så det va bara o börja spraya o torka... Inge roligt alls! Så nu får pojken tyvärr vara instängd när dom är själva hemma. Men det är väl sånt som händer! :)

Jim är i skolan o pluggar. Tenta nästa vecka! Håller tummarna. Så jag är "själv" idag. Bad mamma o köpa en kebabtallrik till mig sen. Så den ser jag fram emot;) haha..
Blir en lugn o skön dag.. :) Ska nog byta gardinerna i köket faktiskt!

Nu måste jag tömma plåten som allt vatten samlas i.
Vi hörs!!

Hittade en fin bild på Tango (ligger) och Laika. :)


Kommentarer
Postat av: Elmertoft

Har jag fel eller skrev du en gång att Tango är utställningschampion? Har han godkänt VP? Kan du inte skicka mer information om hunden och gärna fler bilder.

2010-01-10 @ 20:11:43
URL: http://elmertoft-foto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0