KALL PROMENAD RUNT OMRÅDET

Gud vilken jobbig dag det har vart! Gick upp kl 06 imorse, då kom Bella. Tyvärr fick jag inte krypa ner i sängen igen.. Så hoppade in i duschen och gick sedan med dom andra vovvarna. :)
sedan pratade jag med Jim, gud va jag saknar honom!
kl 09.30 kom killen som skulle sätta in våran nya ytterdörr. Och shit asså!! Han höll på i 5 timmar! FEM timmar tog det honom att ta bort den gamla säkerhetsdörren och sätta in den nya!
Eftersom han har borrat, sågat och slipat och hamrat så har hundarna vart så uppstressade! Så jag har inte kunnat röra mig idag itan att dom gått på nålar! Så jag har suttit i soffan, spelat spel (då det låtit så mycket att jag int ekunnat göra så mycket annat) och när han gått så blev det en kissis med Bella och sedan kom hennes husse.

Efter att hundarna fått mat här på kvällen så satte jag på Aslan sin tröja och sedan gick vi ut. Jag kände för en ordentlig promenad, så klädde på mig ordentligt. Aslan gick knappt 50 meter innan hans ben var som spagetti... stackars..:( Så han åkte in i jackan och fick vara där hela promenaden. Varmt och skönt!
Skrållan och Zorri har sprungit hela tiden och är nog liiiite frussna nu;) hihi.. Dom har krupit ihop nära mig och myser. :)

Det är tur att jag har dom! Vad skulle jag annars göra ensama kvällar som dessa..? :)

Funderar på om jag ska kolla på nån film nu kanske? hmm.. Men vad?! Salt kanske? ja, jag får se vad jag hittar! :)

Hoppas ni alla har en varmoch mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0