HÖST NU?

Igår träffade jag Pessin och Nattis. :) Vi åkte till Stinsen för liiite shopping. Åt god lunch och Nattisen åt en maffig muffins:D Såå söt! hihi..

Vi hade lite fönstershopping, men köpte även lite smågrejer. Jag var tvungen att köpa ny mascara och nytt solpuder. Hittade ett snyggt på Body Shop:) Så det ska prövas idag.

När jag kom hem så var jag inte hemma länge alls. Mamma kom o hämtade mig och vi åkte o handla middag. Jag skulle göra tacogratäng.
Sagt o gjort, ställde mig vid bänken när vi kom hem dit. Sedan satt vi och tiittade färger på färgkartan. Funderar mycket på vad jag vill ha för färg i nya lägenheten.. Så svårt...!

Dagen var super!! när jag o Jim kom hem vid halv tio, så kollade vi på Karate Kid. Den var riktigt bra faktiskt!! :D Han är otroligt duktig Jaden Smith! Och sjuuukt lik sin pappa! Lite läskigt:P

Jag gick upp för bara 20 minuter sen. Öppnade balkongdörren och möts av höstluft! Den är på g nu! Och jag längtar lite... Det doftar kyligt och gott. Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur jag tycker det doftar, men gillar det. :)
Det blåser tom lite höstigt i träden! hihi..


(Förra året någongång)

Idag ska jag upp till mamam igen. Ska slinga håret. Det har aaaldrig fungerat på mig förut, dom brukar aldrig synas:P Men hoppas på att dom gör det idag:) Så ska strax gå o duscha och sedan fixa mig för att bege mig upp dit.
Måste även räkna lite idag. Men det går nog snabbt. :)

Vad har DU för dig den här höstiga söndagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0