MELOVEYOU!

Avslutade ett samtal med min bästa bästa vän för nån timme sen! :) haha.. Det va en trevlig och irriterande pratstund;)
Min bästa vän bor i Gävle och vi ses nästan aldrig, men ändå känns det som att vi sitter i soffan brevid varandra när vi pratar i telefonen. :)
Idag handlade det om irritationer på folk som beter sig illa. Tyvärr finns det sådana i båda våra kretsar och jag har avslutat en. Inte lika lätt för min vän.
Meeen, vi får hoppas på bättre tider! :) Saknar henne här hemma!! Vill kunna ses inom loppet av 10 minuter igen!! Kunna mysa tillsammans och bara träffas!

SAKNAR DIG PESSIN!!♥

Detta va Pessins 19års present från mig, har jag för mig. :) :P

 

 






Kommentarer
Postat av: Jessie - mamma till söta Natalie

tavlan hänger så fint i min hall :)

me love you!

2010-04-10 @ 15:59:47
URL: http://tvasmabla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0