LOVE!!!

Asså denna kväll har varit sååå bra!! Den kunde verkligen inte ha varit bättre på något sätt alls!! :D

Vi har varit på fryshuset och dansat till Arvingarna hela kvällen. Kom dit 19 och dansade fram till 23. Helt slut är jag! haha.. Men det har verkligen varit toppen!!:D
Jag tror vi var 15 stycken i vårat sällskap. :) Underbaaart!!

Jag kan inte annat än säga att jag bjuder bara på bilder ikväll :)


Jag hade fina lockar:)


Gänget!:D




Bror, Therese och jag


The Grabbs;)


Bror och hans tjej.




Jag och sis♥


haha, jadu.. Stockman familjen




mamma sjunger. :)


Sääta Tobias:D




haha, kolla pappa!:D


Jaa.. Jag har tagit 300 bilder. Ni kanske förstår hur dom flesta ser ut;)
















Söta Louise!




Sören spänner sig;)


Casper va go o gla ikväll!




bjuder på den....






Casper berättar rolig historia- som alltid på FUB






PUSS!




Fan, alltid roligast att ta bilder på Kim! :D Det händer massor där lixom . :)






Bästa bilden under kvällen tror jag. :)












Mina syskon och jag!:D♥


Snyggoooooo!


Brorsan med grabbarnas "praktikant" Viktor. :)




Framåt slutet böev dom gamla trötta!


och syster såg i kors för att vi haft så skoj!!:D haha..

Underbaar kväll som sagt!! :D Älskar mig familj!!♥


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Kul kväll :D Längtar man ju ännu mer efter dem om de va möjligt. Den 7 maj ska ja se dem härnäst i Västerås. Casper o sina historier ja... ja kan ana hur de hela lät nästan. Kul o va så stort gäng oxå :D

2010-04-24 @ 13:34:55
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: micke

kul fryshuset

2010-05-01 @ 15:43:14
Postat av: micke

kul fryshuset med hösten där arvingarna datum 29 okto-2010

2010-06-15 @ 08:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0