SOLA PÅ BALKONGEN-INTE JAG.

Fan, reda onsdag! Känner mig lite stressad!! Ligger liiite efter med min läsning.. Men tar väl ikapp det, men ändå jobbigt... Vädret är ju verkligen underbart idag! Aslan ligger ute på balkongen i en bädd och solar. Skrållan ligger här brevid mig o kollar lockande ut på balkongen. Så hon går nog snart oxå. :P

Laika har varit hos oss nu i två dagar. Hon har börjat löpa så då kan hon inte vara hemma, eftersom Tango har kulorna kvar;) haha.. Så vi bytte hund. Zorri fick åka med Bea och Laika är här hemma. Tror no jag böev sugen på små Laika& Tango bebisar eller?! JAAA! haha, speciellt eftersom det skulle fungera den här sommaren. Men blir nog inget. :P

Pluggandet idag då, jo sätter mig nog på balkongen. Klä på sig lite och sitta i solen. :) Vill verkligen inte bli sjuk så, och dessa tider är verkligen riskdrabbande att bli sjuk! Man tror att det är varmare än va det är. SÅ kläder på! ;)

Igår skruvade jag ju ihop en bänk. Den står nu på balkongen och där på ska det stå två hinkar som jag ska sätta potatis i. :) Hoppas på att få lite färskpotatis under sommaren. :D Såå gott! Pappa berättade igår att min farfar alltid gjorde det. Då blev jag glad! Det kändes på något sätt som en hyllnig för mig farfar!
Saknar min farfar och farmor....

Nä, gott folk! Nu måste jag sätta igång! Vi hörs!:)

Kommentarer
Postat av: simone

Mooorgon sötsteffi , Gör du för något? Får spendera min dag ståendes ^^ Kan inte sitta ner! Asspain!

2010-04-16 @ 10:35:31
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0