HUNDLIV Vs PLUGGA =RASTLÖSA HUNDAR

Igen sol idag inte.. Trist! Eller lite sol har det ju varit, men inte så varmt o skönt som det va igår. Ville ju sitta på balkongen o plugga idag. Men så vart det ju tyvärr inte..
Så jag har suttit inne i soffan hela dagen och läst.
Hundarna har vart lite rastlösa idag.. Så snart blir det promenad med lite bollekar;) Skrållan har inte haft bollen på hela vintern, så hon kommer bli gaaalet glad;D hihi..

Jag sitter just nu och tittar på Förkväll, det är massa djur med!!:D hihi.. Det är trevligt!! En liten söt hundvalp är med oxå! Och Fredrik Steen!!:D Jag gillar honom!! Han är duktig!!
Haha, är helt urfokus just nu. Fastnade för tvn. :P haha..



Imorgon ska jag o Jim ut till pappa och familjen. :) Han fyllde år förra veckan, så vi ska grilla och äta tårta. Jag ska göra en tårta ikväll tänkte jag. SKa bli roligt!!:D hihi.. Sitter och fnular på vad jag ska ha i den. Blir nog nutella och hallon. :) hihi.. Bilder kommer att komma.

Nä, nu ska jag fortsätta kolla! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0