FREDAG:)

Hej på er!
Sitter i köket här hemma och har pluggat hela dagen. Har gjort ett experiment som handlar om DNA. Riktigt coolt! Så har skivit en rapport om det och måste egentligen börja på nästa uppgift, men orkar inte. Är heeeeelt slut! Får vila ett tag o sen läsa lite senare.

Vet inte om jag visat detta, men min första uppgift i Biologi A är ju ett skutet eko system. Så här hemmai fönstret står ju "Hubert" som jag o Jim döpt honom till. Han är jätte fin! Har växt lite och även fått en komis i burken. Vet inte om det är ogräs eller murgröna. Men spelar ingen roll tror jag. :P


Är lite svårt att ta kort på något som är så fuktigt, men detta är Hubert och hans nya kompis:)
(Hubert är i mitten)

Fan, fredag idag! Veckan har gått snabbt! Denna helg blir väldigt lugn. Jims ka byta däck på bilen imorrn och sen är det nog inte så mycket mer. Ganska skönt... :)

Vad händer för er i helgen då?? Något skoj? :)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Hihi Hubert de hade ja en kampfisk hane som hette en gång :) Samt en busschafför xD

2010-04-13 @ 18:07:07
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0