PAKET

Va hemma hos mamma ikväll. Vi åt mat och sedan hamnade vi i soffan. Jag satt vid datorn och beställde kläder från Ellos. Vill ha hem grejerna nuuuu! mamma beställde oxå lite grejer. Sen beställde jag även ett par jul gardiner. Dom är såå söta!:D





Lite av det jag beställde. :) Hoppas på att jackan kommer innan det blir pisskallt!!

Gosade med Tango oxå såklart!:) Vill att det ska bli onsdag nuuuu! :D Kan ju träna innan, men kommer nog inte bli så eftersom att hela helgen är full rulle. :)
Först (imorrn) så ska jag upp till en kompis, som bor granne med mamma, parta lite. Lördag så ska jag till Fanny och träffa massa tjejer och ha trevligt!:) Söndag, då bär det av! 18 går båten från kajen. Vi ska äta vid 19.30 och sedan ör det party heeeela natten!!:D UNDERBAAAART!! haha.. Arvingarna kommer spela sööönder oss! Fanny har aldrig vart med o tittat på dom. Detta är en braaa start för det! :D Båten är den bästa platsen för det! Christer (mickes pappa) ska med och några vänner till honom från Linköping hänger oxå på. Så vi blir några stycken. :) SKa bli skiiiit kul!:D hihi..



På tisdag fyller mamma år. SKa köpa en fin present till henne. :) ♥



Nää, nu måste jag sova! Imorrn blir det vetten med Aslan. Inget allvarligt. Berättar sen.

Trevligt att så många tittat in idag!:D

Natti gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag blir besatt av varje serie som jag ser, de är otroligt hur många serier jag kollar på haha :D

2009-09-25 @ 00:14:01
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Anna

i usa, eller i sverige?

2009-09-25 @ 10:51:11
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Fanny

En sån jacka vill jag med ha ju*!!!

2009-09-25 @ 11:39:43
URL: http://fannyoberg.fnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0