IRRITATION!

Har varit på vårdcentralen nu.. Han gav mig en remiss till röntgen i Jakan. Sen när jag ber om ett läkarintyg som f-kassan behöver så säger han "men du är ju redan sjukskriven, då kan jag ju inte ge dig en till. " Och jag förklarar att ja, jag har en sjukskrivning. Men det går på Rehab-peng. Jag måste få sjukersättning när jag är hemma och är sjuk! Men han ville inte ge med sig. "det borde räcka med kvitton... " "be henne rinag mig.. " blablablabla.... Tröttsamt!
Så när jag kom hem så ringde jag min handläggare på F-kassan. Lämnade ett meddelande och nu väntar jag...

Klockan tolv kommer Bea och hämtar mig för o köra mig till sjukhuset. Hoppas det går snabbt sär borta!=/ Åh...

Nää, har inge mer o skriva! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: ** SANDI **

Krya på dig gums!!! <3

2009-09-08 @ 15:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0