FÄRJAN!

Söndag till måndag va det Cinderella som gällde! Jag va jätte förkyld och hostade som en tok!!

Jim körde oss till Stadsgårdskajen vid fyra tiden. När vi hade kommit upp på motorvägen så kom jag på att jag hade glömt plånboken. (?!) Hur gick det till?!??!!! Jim fick köra av och tillbaka hem... Hämtade plånisen och sedan åkte vi igen. :) haha..
Klockan sex så gick båten. Vi gick till hytten, packade upp lite och fixade. Sedan gick vi o mötte Christer, Sören, Louise och Jennifer. :) Mycket trevligt! Vi va på taxfree´n o handlade lite grejer. Sedan va det dax för BUFFÈ!!!:D Åh, vi va såå hungriga!!!
Maten va såå god! :D

Kvällen bjöd på massa dans och flörtande med killarna på scen;) haha.. Dom va snygga heta och bra som alltid!!;D
Vi drack nöstan ingen sorit alls. Höll oss till cola och vatten;) haha.. Jag va fan för dålig för o dricka något.. Men gjorde inget, hade såå roligt!!:D
När killarna hade spelat klart vid halv3 så gick vi o åt lite. (eller louise och jennifer åt) då kom Kim gåendes. Han sa att vi måste komma ner till discoteket och dansa lite med dom sen;) "SJÄÄÄÄLVKLART!!!" ;) haha.. Vi gick o bytte kläder och sedan gick vi dit. Kramade Lasse lite, snackade och hade kul. :) Sedan stod jag o Fanny o pratade med Kim ett bra tag. Vi dansade lite, men musiken va värdelööös...=/ Klockan närmade sig halv5 så vi drog oss ner till sängarna.. Mamma och Micke sov gott när vi kom ner. :)

vaknade upp klockan 8 på morgonen av mobilen. SÅÅÅ TRÖTTA!! Fanny mådde inte alls bra.. Sjösjuk och snurrig.. Jag va tung i huvudet och mådde inte heller bra.. Men en dusch och frukost så blev det lite bättre... -NEJ!!=/ Gick o la oss efter frukosten, vaknade kl 11 och gick upp o åt lunch. Nu mådde jag mycket bättre!! Va såå gott med mat i magen!

Micke träffade Tommy vid 2tiden vid scenen och fick hans trummpinnar!! :D Han blev sååå glad! :) Han fick även Kims plektrum. :)

Bjuder på bilder nu då;)


Mike njuter av sin middag;)


Massa gott!


Fanny ser galen ut!


Så här såg jag ut.:)


Hade min snygga och sköna klänning;)


Micke och Christer




Vi:)


Våran smirre




Heta Lasse


Dancefloor:D


Casper sjunger så vackert:P


Partypinglor;D




Kim :)


Tommy


Jag och Christer


Micke in action!


Jag snorar.....


Micke lirar luft gitarr;)


The Gaaang


Kim och Micke


Micke och Casper


Micke o Lasse








Fanny sjösjuk!


Ute o tar luft.:)


Micke har precis fått sina trummpinnarav Tommy!



Underbar kryssning!!
Den 4 november drar vi igen!:D


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihihi!! Fina bilder :) Längtar till november!!! Puss!!

2009-10-01 @ 10:07:14
URL: http://fannyoberg.fnos.se
Postat av: Mamma

Hm.... vad skall du göra då Fanny? :o)

2009-10-01 @ 10:55:10
Postat av: micke svärd

jag vill åka viking drar vi igen

2009-10-02 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0