!..!

Phu.... Trött idag!
Gårdagen va bra! Jag va hos mamma. Vi åkte till media markt, hon skulle köpa ett nytt biosystem. Snyggt och läckert från LG blev det. :)
Vi åkte hem och koppla hop allt. Provlyssnade hur det lät med Pearl Harbor. Kan lova att jäääävlar va bra det lät!:D
Sen gick vi upp till Foppa. Han skulle ha lite fest uppe hos sig. Bjöd på öl och sprit. Jag gjorde mig en RedBull vodka. Satt o snacka massor med dom gamla härliga polarna. Mycket trevligt!
Pratade minnen och upplevelser. :) När jag hade vart där i 3timmar så kände jag att det va dax o gå hem. Klockan va då runt tolv. Så sa hej då till alla. (som blev lite "sura" för att jag skulle gå) gick ner till mamma och hämtade mina vovvar och gick hem.
När jag kom hem så satt Jim och Johan och spelade xbox. Jag bytte kläder och hade precis satt mig ner när telefonen ringer. Då är det en kill kompis som precis kommit till foppa, han va besviken för att jag gått hem o att han nu va där. Så han sa att han skulle möta mig på vägen. Jaha, aja, men jag kommer men ska fan ha mina mjukisar på mig! haha.. Det va helt okej, "vi känner ju varann" fick jag som svar! haha..
Så jag gick upp till mamma (foppa) igen och hade trevligt i 2 timmar till . :)

Men faan, när jag kom hem mådde jag såååå illa! Magen snurrade bara runt... Jag hade bara druckit den där drinken som jag drack vid halv 10 och mådde verkligen skiiit!! =/ Så jag tog en dusch och sen sängen.. Killarna släckte inte förens klockan va halv sex! haha.. När klockan va sex så gick jag upp o drack ett glas med fil för o lugna min mage..

Nu mår jag bättre, men herregud! Av en drink lixom! haha.. Men då vet jag. Redbull/vodka är inget för mig längre;) haha..

Idag ska jag ta det lugnt här hemma ett tag. Sen ikväll ska jag hem till Fanny. Vi r några tjejer som ska träffas och ha klädauktion. Ska bli trevligt!!:)
Imorrn bör det ju av med Cinderella och Arvingarna. :)

Fullt ös helg!

Kommentarer
Postat av: Fanny

YeeYYJ!!! :D

2009-09-27 @ 09:57:49
URL: http://fannyoberg.fnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0