CHIPPENDALE!!

JAG SÄGER BARA "WOOOOOOHOOOOOO!!!" Vilken kväll!! haha.. Helt otrolig!:D haha.. Har haft så jäävla roligt! Och jäääävlar va snygga dom va! Heta, svettiga och såå snygga! :D:D

Vi hade så sjukt bra sittplatser! Vi satt på 5raden framifrån och längst ut på kanten, vilket betyder att när killarna sprang av scen så kunde jag röra dom bäst jag ville;D haha.. har fått puss på kinden, kramar och kläm på rumpen;) haha.. Killarna va unga och mycket fasta!;) haha.. Det va helt otroligt! Va liiiite skeptisk, men så fort vi kom in i lokalen så kändes det riktigt bra!! ;D Dom höll på i 2timmar ungefär. Det va allt möjligt som hände! Bad boys, poliser, kostym killar, brandmän, mekaniker, kalsonger, cowboys och rock band. Jaa,you name it! haha.. Såå bra!!
När det va skut va vi bara tvuuuuuugna o gå fram o bli fotade med några av dom. :) Bilden har Fanny, Men så fort det är min tur att ha den så får ni se;) haha.. Ska göra en kopia till som ska upp på väggen i en ram;) haha..

Nä, men asså denna kväll va såååå bra!!! Nästa år ska vi faaaan gå igen;D  Hihi..

Några av dom som va med ikväll. :)

(kille nr 1, 2 och 4)

 

Nu blir det sängen!!


Kommentarer
Postat av: G.E Online

Hej, man undrar nästan vad som händer i sängen efter att du spanat in dessa sköna snubbar. hihihjihji

2009-09-22 @ 10:28:36
URL: http://agilityforum.se/blogg
Postat av: G.E Online

Idag fick jag veta ännu mer skit som hänt på jobbet. De är fan helt sjuka i skallen! Kram

2009-09-22 @ 22:27:21
URL: http://www.agilityforum.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0