BÖÖÖÖL

Bonde söker Fru-Bröllopet. Faan va jag just gråtit! Satt o tittade på bröllopet och så tar bruden micken ich sjunger för sin blivande man. Och jag börjar stört böla! Såå fint! :D
Åh, längtar tills våran dag- en vacker dag... :)

Jaha, röntgen då. Jodå det rullade på! :) Satt inte mer än 30minuter o väntade. Men F***a va ont det gjorde när vi skulel röntga!! Jag skulle ligga ner, vrida foten o skumma possitioner och hålla så. GAAAAH! Värkte ända upp till rumpan!! =/ Men gick ganska snabbt iaf. Så nu ska vi bara vänta på att vårdcentralen hör av sig..

Snart hoppas jag att Jim och JohanPohan kliver in genom dörren. Vi ska åka till Ikea och Mio (hopaps jag!) Sen ska vi nog äta något oxå. :)

Ja, uppdaterar väl sen när vi är hemma igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0