RAIN ON A FRIDAY

Ja, regnet är här igen.. suck..
Jag håller på o laddar ner veckans serier, lyssnar på Arvingarna ;) och lagar lunch. Har världens mens värk, men försöker o röra på mig trots det.. Lite svårt.. =/

Som sagt, fredag.. Ikväll blir det slapp framför tvn och god middag.:) Får man äta nå gott såhär på fredagskvällen eller måste man vänta tills imorrn?? är såå sjukt sugen på chips!!! =/

Jim kommer spendera sin helg i skolan:P haha.. Tenta på måndag. så han kommer väl hem och sover o sedan åker han igen.. stackarn.. Men faan, han har ju bara två tentor. kunde vart värre;)

Faan va dålig jag har varit på o lägga in bilder den senaste tiden! Måste skärpa mig!!!

Nu ska jag äta:) Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Inga chips baby! :P

2009-10-17 @ 00:08:15
URL: http://fannyoberg.fnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0