KYLAN BRÄNNER!

Kallt kallt kallt!! Det är såå åkallt ute!! Faan, dax för vinter jackan på kvällarna nu egentligen! Men har ingen vinter jacka... Måste köpa en snart!!

Idag har jag jobbat några timmar. Sen kom jag hem och jag och Jim gick med hundarna. :) Sen drog vi iväg till Vällingby. Jag gick o tog ut min hostmedicin på Apoteket och Jim va på Kjelle. Sen åkte vi o köpte pizza. Det va såååå gott!!!! :)

Ska strax gå på långpromenad. Men måste klä på oss riktigt ordentligt!

Imorgon är det onsdag, då är det jobb och sedan på kvällen blir det klubben och träna. :) SKa ha Skrållan och Tango med mig. Ska bli skit kul!!:D hihi... Mina snyggingar!!




Helt klart en av mina favoriter!:)

Nä, nu ska vi gå. Vi hörs sen eller imorrn. :)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vilka söta :D

2009-10-14 @ 08:45:11
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0