JAG SÄGER BARA OMG!!

Haha, går kvällen va ju lite sjuk!! haha.. Kan faan bara skratta!
Arvingarna Spelade på som vanligt i fryshuset. Alltså världens ööööös!! :D Jag och Micke stod o dansa hela kvällen!;) Fanny kom o dansa lite då o då. :)
Vi va hela familjen där. Mamma, bror, jag, Fanny, Bea, Sergio, Hanna, Pappa och Syrran. :)
När dom hade paus så kom Kim o snacka med mig o Fanny. Han tyckte att vi skulle hänga med ut sen o ta en dricka. "tjohoooo"skrek jag o Fanny inombords! haha..
Så klockan halv elva så slutade dom spela, skrev autografer och fotograferades med folk. :)
Sen kom Kim fram o sa att dom skulle till Golden Hits, deras polare Rickard Herrey, tyckte att vi skulle komma dit. Så han sa att vi kunde ju åka med dom i bussen(!!!!!!). Jag blev såååå nervööös! så så såååå nervös! haha.. Fatta själva, killar som man haft som idoler sedan man va typ 4år. Och plötsligt så ska jag in i deras buss och parta med dom!!
Shit asså. Helt sjukt!! Går inte o förklara hur konstigt det kändes!
Några av killarna va väl lite sura för att Kim sagt att vi kunde hänga med. Meen, när vi kom till Golden Hits så lättade dom upp.:)  Hände egentligen inte så mycket. Men vi snackade och drack Breezer och Smirnoff.
Träffade en kändis oxå;) hahaha.. (Jaaa, jag vet.. Va fan där med ett gäng!) Men Anders Bagge stod där plötsligt! :D Så vi fick ett kort med honom. Lite coolt, men han va fan lite udda tycker jag... =/ Men men, coolt iaf.:P
Annars så va kvällen en upplevelse! Har inte riktigt förstått att man va ute med grabbarna igår! haha..
När dom stängde klockan 3 så drog vi till bussen på lite efterfest! Vi lyssnade på musik, åt ostbågar och snackade skit. :P Casper och Lasse hade gått o lagt sig. Så det va bara jag, Fanny, Kim, Tommy och Erik (ljudteknikern) som satt och hade trevligt!:)
Hade ju med mig kameran, men faan. Vågade typ inte ta fram den! Så har tyvärr inge bevis på att jag åkt bussen eller vart ute med killarna! Så ni får helt enkelt lita på mig! haha..
Kändes bara konstigt att ta fram den och knäppa lixom! =/ haha..
Jag o Fanny va hemma kvart i fem i morse. Däckade i säng och hostade mig igenom heeeela morgonen...... Suck.. Har knappt fått en blund.. Men men.. får lägga mig tidigt ikväll!:P
Så liite bilder från igår, mest från Fryshuset.
Vi sitter och väntar och tittar på att pojkarna ska bli klara. :)
På gympa bänken o väntar :)
*Bilden kan inte visas... *
Nää, nu måste jag äta något!! Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tihi <3 Love u!

2009-10-10 @ 13:34:20
URL: http://fannyoberg.fnos.se
Postat av: Leia

Hej!

Allt bra? =)

2009-10-10 @ 15:02:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: micke

lamis micke

2009-10-10 @ 18:31:09
Postat av: Mamma

Kan bara skratta! <3

2009-10-12 @ 08:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0