GÄSP!

Är helt slut idag.. Jag o Fanny gick till Hannah på Lilla Barkarby, han gjorde oss en pizza oxh så fick vi såå otroligt god cola på glas flaska. Guuud så gott det va!! Har aldrig tidigare tyckt att det va så gott med cola och pizza! hahaha..
Sedan hem o lägga oss i soffan och se på Greys anatomy. Jag somnade som en stock... :)

Fanny va tvungen o åka hem till katten en sväng.
Då passade jag o Jim på o gå en promenad på 45minuter. Det va såå skönt!! Hundarna va oxå glada!! :) Har nu lagat mat och väntar på att det ska svalna lite. Blir flärkfilé med ris o sås. Mums! (hoppas jag) Har inte gjort detta förut så hoppas det blir bra.. :)

Kvällen blir otroligt lugn.. SKulle velat se körslaget, men missar det tyvärr. Får se reprisen imorrn. :)

Hoppas alla har en topen kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0