VILKEN DAG!

Åh, pust o stön... Lång dag idag!!

Gick upp vid kvart i nio. tvättade ansiktet med kallt vatten, då jag va varm som tuuusan, klädde på mig och gick med hundarna. Jim fick gå med Gaston, han är liiiite stark för mig faktiskt! Mamma kom o hämtade mig kvart över nio och vi åkte till Klubben för o ha sista träningstillfället med valpkursen.
Galet varmt idag!! Så vi va tvugna o träna i skuggan. Är så kul o titta på alla valpar som bara växer o växer för varje gång vi ses! :)
Träningen va i 2½timme ungefär, vi drar ju alltid ut på tiden, det är ju så kul! Sen åkte vi hem. Jag åt en pirog och smörjde Jim i huvud och på axlar. Han fick smörja min rygg och axlar. :) Leif kom runt halv2, då packade vi in 4hundar i mammas bil och åkte mot Drottningholm. Självklart hamnade vi i köer när vi närmade oss bron. När vädret är så bra så ska ju alla ut dit!! En halvtimme satt vi. Skit kul!! Leif blev lite allergisk (han är ju allergisk för hundarna) så han gick brevid bilen ute på trottoaren:P Såg lite kul ut! :D
Hundarna blev iaf toookiga när vi parkerat!! Dom förstår ju att vi är på väg till ön! :P
Vi slängde alla  hundar i sjön och sen for dom iväg! Gaston han drar ju runt hela ön på 2sek!! Såå kul o se!!!
Vi hämtade en bänk o ställde den halvt under träden och halvt i solen. Sen va det steeeek som gällde. :P Och lite kasta boll... Och lite kel med några valpar.. Och lite mer bada för doggsen.. :) Efter 2timmar av intensiv "run arround" så va våra hundar heeelt slut!! :P
Såå, hemåt! Blev grill o lite bad hemma hos mamma:) Vi satt på terrasen och åt. :) Mysigt!!

Så idag har jag vart ute i totalt 10timmar och 15minuter.... Är sååå slut!!
Duschade nyss oxå.. Rakade o peelade benen. Så nu har jag smörjt dom med min nya B.U.S. Blev lite halv chockad när jag öppnade flaskan!! själva lotionen är nämligen BRUN!!!! Verkligen jäättteeee brun!! haha.. Men det va riktigt bra faktiskt! För när jag började smörja in så såg jag ju om det blev fläckigt! Så man jämnade ju bara ut allt! :D Men kommer säkert bli lite fläckig iaf! Hoppas på att det hinner torka ordentligt innan jag går o lägger mig!! Tog bara upp på halva låret för att ordentligt kunna se skillnaden! :) Hihi..

Hoppa på att denna vecka som kommer blir super varm o skön!!! Sägs ju att det ska regna lite... Men håller tummarna! :)
På tisdag ska jag hem till Fanny o ha lite tjej kväll. :)

Åh, nu måste jag vila ryggen lite...

Berättar imorrn hur benen blev!! :P

•NATTIINATTI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0