TRÖTT!

Igår va det mycket trevligt! Vi åt club sandwich och det av sååå gott! Hade gjort så man fick två var. Det skulle jag fan inte gjort alltså! Fyy va mätta vi blev! Eftersom det va så gott och man kunde ta mer, jaa då gjorde man ju det oxå... =/ Inte bra!
Sen blev det prommis med hundarna och runt 21.45 mötte vi Fanny vid bussen. Då gick vi hem och sg sista avsnittet av Band of Brothers. Jag fällde tom en liten tår då! :( Det är en hemsk historia om kriget, men såå bra!
Sen resten av kvällen så pratade vi massor och sen så vart vi sjukt trötta!
Somnade på två röda i sängen! Såå skönt!

Upp idag kvart i 9. Såå trött! Ville bara fortsätta sova!! Leif hade åkt till jobbet kl 8. så när jag gick upp va det en trött Fanny i soffan! :P Vi gjorde oss i ordning och åkte med mamma o Chica till klubben och valpkursen. Vi möttes av glada valpisar idag! Lika mycket energi som vanligt! :)
Vi va i skogen o tränade idag som vanligt. Det är så roligt! Även fast jag inte har någon hund;) haha..
efter 3timmar så åkte vi hem och jag drog med mig min karl till o åka till Drottningholm. Han hade inte såå stor lust, men för min skull:) *snääääällllla* haha.. Till slut gav han med sig;) Skrållan, Zorri o Aslan sprang runt lite. Dom tycker nog inte att det är sååå roligt o vara där.. Men dom får se litr annan miljö o träffa andra hundar:) Och jag får se massa söta gulliga och vilda hundar!;) haha..
När vi va påväg hem va jag nästan påväg o somna i bilen! haha.. Såå trött!

Har nu kollat på allra sista avsnitten av Prison Break! Det sista avsnittet va till början ganska dåligt o fjantigt! Men sen slutade det riktigt bra tycker jag! Bra avslut på en serie lixom!:)
På söndag slutar Desperate, undra om det blir sista sista eller om det blir en säsong 6... Får väl se. :)

Just nu sitter jag här i soffan med 3 söta o trötta hundar runt mig.. Jim åkte iväg en snabbis o träffade en kompis. Så när han kommer hem så ska vi gå till konsum och köpa grejer till varma mackor. Mumsigt!:)

Imorrn är det ännu en jobbvecka! Det känns i min kropp att jag jobbar nu! Är så otroligt trött! Vill bara gå o lägga mig så fort jag kommer hem!! Ont i fötter, rygg, armar och leder... Psyko sa att det är ju inte så konstigt. Tänk vilken turn around från att inte jobba alls o sen sätta igång igen. Man är van att kunna sova hur länge man vill, inte behöva göra något eller göra vad man vill. Till att plötsligt ha ett schema att följa. Och har räknat ut att jag är ute ca 4 timmar om dagen. Det tar ju oxå på krafterna!
Blir nog bra tillslut iaf.:) Mycket vila bara!

Nu kom min karl in genom dörren. Så nu ska jag pussas!!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söndag? Desperata? What? Det går väl ändå på tisdagar...? förvirrad som få :)

2009-05-17 @ 21:50:26
Postat av: Anonym

Min andra kommentar försvann tror jag..?



Men desperata? Söndag? Det går väl ändå på tisdagar? Inte hört något om säsongsavslutning...?! förrvirad som få :)

2009-05-17 @ 21:54:08
Postat av: Petra

svar: visst var det sista avsnittet bra! Dröjer det verkligen ända till september nu? :/ men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge? :P

2009-05-17 @ 22:02:29
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Emelie

Orka att din blogg inte gillade mig igår.. =/ Jag som bomba dig med de två tidigare :)



Allt bra med dig?

Puss!

2009-05-18 @ 10:57:17
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0