EFTERLÄNGTAD SHOPPING

PISS VÄDER idag asså.. Såå otroligt tråkigt!!
Blev dyyblöt ute på jobbet idag. Va ute i 5minuter, sen gick jag in... Fick hänga in jackan i torkskåpet och vänta..

Sen bar det av till Fanny. Hon hade fått sin nya soffa en ny tv. Såg bra ut!! Nu måste hon bara piffa lite! :P
Fick se den nya katten oxå. Såå söt hon va!! :D Och kelig. :)
Vi fixade mina naglar. Gjorde lika som förra gången.
När vi va klara med mig så fick jag göra på henne. Så läskigt o fila med elfilen! Men så effektivt och roligt! Jag hann bara fila till dom, sen kom henes andra kund så då fick vi sluta.. Men ska allt fixa alla naglar fullt ut sen!;)
Jim kom o hämtade mig och vi åkte till Stinsen. :)

Köpte:
En gul kofta- H&M
Aprikosa tights- Gina
Rosa & gul tunkia- Gina
Aprikos tubkjol-Gina
Orange klänning-Gina
B.U.S med bronzing -Kicks
Body lotion -Body Shop
Dusch tvål Mango -Body shop

Jim köpte även såna där tejpbitar för porisar på Kicks :P
Jim har oxå vart o köpt en våtdammsugare.

  

  

Jag är mycket nöjd med mina inköp idag!! :) Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig imorrn bara... :P
Jim håller just nu på o tvättar mattan här hemma. blir nog bra tror jag!! Skiti som faan är mattan iaf, så kan nog inte bli värre! :P


Juste!! Här är skorna till bröllopet! (dom vita)






Nu ska jag hjälpa Jim med o plocka undan. Sen blir det film!:)

Herrååååååå!!! :D



Kommentarer
Postat av: stina

Nytt budskap i min blogg.. DON`T DRINK AND DRIVE.

Kolla och sprid budskapet vidare <3 Kram Stina

2009-05-29 @ 00:45:12
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: RONJA

gud så söta skor! :D

2009-05-29 @ 15:07:02
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0