VINK VINK

Ja, idag har dom åkt hem.. =/
Vi åkte till Arlanda runt 12.30. Väl på flyplatsen så va det bus o lek med Hanna. :) Incheckning och allt gick super!
Sen blev det "herråå" :( Fick puss av Hanna o Bea. Men Hanna ville inte gå, hon skulle vara kvar! Tills vi sa att Tango o Fly väntar ju på henne hemma. Då gick hon med på att gå. :P

 

Så då vinkade vi hejdå o så gick dom.. :(

När dom försvunnit så gick jag o mamma oxå.. Vi åkte hem hit, jag sprang upp o hämta hundarna o sen åkte vi upp till henne. Åt rester från helgen till lunch och sen somnade vi båda i soffan en stund..
Runt 5 kom jag hem, då fixade jag med disken och sen kom Leif. och Jim kom en stund senare. Vi har ätit klyftpotatis med korv och cafe de paris sås, Det va gott!
Nu sitter dom två o spelar lite och jag sitter här o drömmer lite.. :)

Imorrn är det dax för första dagen på Förskolan. Är nervös, men känner mig ändå taggad;) Börjar ju så pass sent att jag hinner att vakna ordentligt innan jag ska dit;) haha..

Nu ska jag snart gå o lägga mig..

Hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0