TRÖTT!

Åh! Är så sjukt trött! Är man van att kunna sova någolunda hur länge man vill så blir man helt förlamad i kroppen efter att inte ha haft sovmorgon på 5dagar! 5dsgar som har vart fullfart oxå! haha..
Imorse gick jag upp 06.50 och jag va heeelt borta!! Tok tvål istället för schampoo i huvudet när jag duschade, glömde tandkrämen när jag bortsade tänderna... Så sjukt trött!! Och inte får jag sova ut heller förens typ fredag. Men då har jag möte kl 13, så det är ju endå o ställa klockan! Suck!

hur ska det gå när jag börjar arbetsträna?? =/

Gårdagen va iaf mycket mysig! Hanna kom hit vid 8 och så kollade vi på barnkanalen. nerkurade i soffan med filt o kudde. Mycket mys!:) Hihi..
Hon somnade på våran pall runt halv12. Såå otroligt söt!:D Haha..







SNUTTIS! ♥


Idag har jag som sagt varit uppe tidigt. Va hos psyko kl8. Och nu tvättar jag. Ska snart ta mig något o äta.. Är galet hungrig!
Resten av dsgen idag blir nog lugn hoppas jag. Tror Chica kommer efter lunch. Så får vi se om vi tar en promenad upp till Bea o Hanna. Annars åker jag med mamma upp i em. :)

Satt o tittade på Hemnets hemsida förut. Åh, vill ha huuuus! Men galet dyrt!=/ 5miljoner för ett gamalt o slitet hus?! Hmm.. Neej! Men viiill!

Igår så beställde jag kataloger från resebyråer. Jag o Jim har bestämt att vi inte ska åka till Spanien iår. Eftersom Bea o Hanna är hemma nu. Mormor kommer till midsommar. Så då känns det onödigt o åka dit. Så vi bestämde att vi ska åka till nått ställe med Vita stränder o Turkosa hav och bara vara VI! :)
Måste planera denna sommar ordentligt! Eftersom jag arbetstränar så är det ju helgerna som blir utflykter. Jim har ju aldrig vart ute i skärgården på vårt landställe hos pappa. Så måste få in det oxå! O så vill jag åka till Sandhamn! Älskar den ön! :) Hihi..
Så vi får väl se vad som händer.... :)

Nu måste jag gå ner i tvättis igen! Sen maat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0