PATRIK 1,5

Igår kväll när vi hade kommit hem efter att ha vart o handlat så blev det grillad kyckling, hemmagjora klyftor och aioli. Det va såå sjukt gott!!!!! Ville bara ha meeer. :P
Vi kollade på LetsDance lite granna, men bestämde oss för o se en film. Det blev Patrik 1,5. Asså heeelt klart den bästa film jag sett!!! Fyy va bra den va! Skrattade såå mycket!
Den handlar ju om ett bögpar som ska få adoptera en 1,5åring. Men får hem en 15åring istället..... Han har en kriminell bakgrund, så paret blir lite oroliga och plockar bla bort ALLA knivar i huset.
O asså Torkel Petterson och Gustav Skarsgård som bögar! SÅÅ BRAA!! Jim tyckte det va liiite jobbigt o se på ibland när dom kysstes o hade sig. (Men så är väl alla killar. Förstår inte varför egentligen! Men lesbiska är hett?!)
A, iaf. Har du inte sett den- Seee den! Suuper!:D

När vi sett klart på den så blev det prommis med hundarna. Ganska skönt ute! Tror nog våren är på väg nu!:P Hihi.. (Bara för det kommer det väl snöa inatt...)
Vi kom in igen efter typ 30minuter. Bestämde oss för os e en film til. Blev Transporter 2. Med Jason Statham. Han är ju bara såå bra skådespelare! Och snygg!;)
Meen guuud va trött jag blev framåt slutet...
Kok iaf i säng tillslut. Runt 2tiden tror jag..

Så idag va det lite tugnt o gå upp. Men kände mig ändå utvilad. :)
Snart kommer mamma o hämtar mig. Vi ska åka o handla hundmat och sen tror jag hon ska köpa Jeans.
Ikväll kommer ju Pohan o Lejph. Blir trevligt!!
Hann aldrig göra lasage igår, så blir idag bnär jag kommer hem. :)

Nu är det bara 7dagar kvar tills jag får träffa min Pessin!!! :D:D:D:D SÅå kul!!
Dopet börjar ju runt 13, så ska försöka se till o få en klipptid antingen på morgonen eller under veckan. Vill att frisören ska locka mitt hår!!! Men får väl se hur det blir med den saken... :)
Ska iaf bli mycket trevligt! Jag är ju Fadder (gudmor) oxå. Såå spännande!! :D Hihi..

På måndag blir det o åka till Fanny. Hon måste fixa mina naglar. Blir nog fransk manikyr denna gång. Kan ju inte ha svarta lixom på dopet. :P Plus att den här svarta är värdelös på mig!!

Så här fin är jag..


Oj upponer.. Haha.. Jaja!

Nää, nu ska jag klä på mig. :)

Ha en toppen dag alla!

Speciellt Sandi som fyller åååår!! :D
Grattis gumman!!!!



Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Ååååååå du har verkligen hjärtat på rätt ställe sötis!! Tusen tack för inlägget :) Vi ses på torsdag!! Weeiii :) Många kramar!

2009-03-07 @ 14:38:34
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

Patrik är ju bara för bra!! Skratta så att jag fick magknip! men rick gillade inte heller när dom pussades :P Aa bara 7 dagar kvar! :D

2009-03-07 @ 14:56:01
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0