HELGEN

Har varit en bra helg! Men guuuuud så stressigt det va igår morse!

Jag gick upp kl8. För då låg jag vaken o väntade på att klockan skulle ringa.. Blev en lång o skön dusch istället för o sova. :)
Skulle ju försöka få till håret oxå.. Haha.. Vilket skämt! Kunde inte hantera rull-borsten för 5öre. Så blev hårtorka som vanligt. Fram med plattången OCH locktången. Fick stå i badrummet med Jims lilla spegel han har när han rakar sig o kolla i den för o se mitt bakhuvud i stora spegeln.. SUCK! Det suger! Måste få upp nån mer spegel där inne!=/
Men tillslut så fick jag till det iaf! Inte lika fint som frissans, men blev nöjd.:)

  

När jag va klar med det så skulel jag sätta på mig mina strumpbyxor..... JA GISSA VAD SOM HÄNDER?!?!!! Åh, hatar strumpbyxor! Ja, självklart gick dom sönder ja!!! GRR!! Så va tvungen o dra på mig mjukisbyxorna.
Gå o väcka Jim.
"Gå upp!! Vi måste åka tidigare!!!"
Jim, sjukt nyvaken- "Va? Varför då? eller vadå?... "
Jag-"ja, dom jävlarna gick sönder!!!!!"
Jim-"Jaha...."
O så vänder han sig om o sover en stund till...
SUCK! hahaha..
Så jag gick o sminkade mig o när jag va klar med det så gick jag in i sovrummet, drog upp rullgardinen och drog bort täcket. Då gick han upp. :)
Men guuud va stressad jag va!! haha..
Kom iaf iväg kl 10.55. Fem minuter innan satt tid fölr att åka. Meen, den tiden va ju satt för att åka till Gävle. Inte till jakan för o köpa nya strumpbyxor! GAAH! Så jag sprang in på Lindex o Jim sprang o köpte blommor.
Klockan va 11.12 när vi satt i bilen på väg mot Gävle.
Sätter igång GPSen o slår in adressen..
"1,52minuter?!?!?!!! Åh, vi kommer komma sååå sent!!!"
Så Jim gasade o körde på! haha... Vi va framme 12.45! Så då va det bara o springa o byta om! Hade ju inte mina dopkläder på mig.... Så färsökte lugna ner mig så gott jag kunde.. Ville ju inte ha sönder dom nya strumpbyxorna!

Prästen kom o berättade hur vi skulle gå in o vad som gällde osv... Guud va nervös jag va!
Tänk om jag trillar? Tänk om jag tappar Natalie?!...
Och så ringde klockorna.. Då va det dax! Jag höll Nattisen på min vänstar arm (!!) Guud va tungt det blev för varje steg... (jag är ju högerhänt, vilket gör att jag är starkare i höger än vänster arm...)
När vi stod därframme så ville Nattisen hålla Johanna i fingret, så hon vred sig lagom i famnen på mig.. Men gick såå bra! Hon va inte ledsen alls! Inte ens när prästen hällde vatten på hennes huvud!
Sen blev det församlingshemmet med fika o presentöppning. :)
Underbar dag!!
Nä klockan va 15.00 hade alla åkt hem. Förutom jag, Jim, Johanna o Viktor. Vi va ju tvugna o mysa lite allihopa:) Hihi..
Natalie somnade gott i vagnen..

        

        

        

  


  
Faddrarna, Jag o Johanna. O så Pessin såklart!




När vi kom hem så väntade ju Bea o Hanna på oss!!:D Underbart med att träffa båda mina små flickor på samma dag!:) Hihi..
Tog det väldigt lungt resten av kvällen.. Blev köttfärsås o spagetti. Sen melodifestivalen (som jag inte ens tänker kommentera!) med chips, jordnötsringar o sockerdricka.
Vi kom hem till våran soffa runt halv elva. Jag slocknade nästan på en gång! hahaha..

Och imorse när jag vaknade så hade jag urinvägsinfektion.. Suck! Hatar det verkligen! Gårdagen innebar ju inte mycket drickande för mig... Frukost vid 10(en tallrik yogurt) fikat runt 14(ett glas saft) och sedan middagen (ett glad mjölk) o sedan ett halvt glas med socker dricka... INTE BRA!=/
Så när jag vaknade kl 9.30 så va det bara o hälla upp citron i ett glas. 1/3citron och resten vatten. STARKT!
så har druckit tre sådana glas nu och två vanliga glas med vatten. Har även tagit en tablett som ska lindra. Så känns bättre. Men blir en hemma dag.. Jims ka snart åka iväg, så då får han köra upp mig till mamma.. Så jag kan mysa med Hanna:) Hihi..

Åh, nu har jag ju skrivit massor.... Ska sluta nu! :)



  

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Västa modellen juuuu! :) Hoppas ni hade trevligt.. Snart blir det våfflor me hallon o grädde här hemma. MUMS!! Take care gum's.. //Kramisar!

2009-03-15 @ 17:14:58
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0