GLAD

Nu har jag klippt mig, avfärgat håret till viss del(blev slingor) och fått mitt hår fiiint fixat!:)
Hur ska jag kunna fixa det då här på lördag?!!

   

   


 
Va tycks? :D


Kom hem för 30minuter sen. Har ätit frukost. Va såå sjukt hungrig!! Så blev rostade smörgåsar med ost o skinka, drack vasrmt te till. Frös så tokigt mycket!
Ska träffa Fanny kl 13 i kista. Hon ska göra nån ansiktsgrej på mig på jobbet. Ska bli spännande!:D
Så ska nog ta o åka snart så kan man äta något oxå.

Klockan 15.15 ska jag vara i Sumpan hos AMS o ha möte. Har ingen lust alls! Är såå trött idag!=/
När jag satt hos min frisör så kände jag bara att ögonen blev alldeles sömniga! Blev typ jätte ljuskänslig! Skumt!
Men iaf, ska till Åhlens oxå och träffa Sandi. :) Hon sak få sin present! Hihi..

Åh, längtar till på Lööööördag!! Först dopet. Och sen när vi kommer hem så är min Hanna o Bea hos mamma! Underbaaaart!:D Hihi.. Tänk att jag får träffa båda mina små änglar på samma dag!:D Hihi..

   

   

Har ju bara bilder på Nattisen när hon va så liten. Men guuu så sööt hon är! :)



Igår va jag ju hemma hos Fanny. Vi åt tacos och så satt vi uppkurade i soffan och tittade i bröllops tidning. :) Såå busiga! Jim bara skråattade åt oss. Förstår inte det?! :P hahahaha.. Nä, men det va roligt!
Längtar toook mycket till den dagen jag ska säga "Ja" :)
När vi kom hem så somnade jag som ett litet barn i soffan... :)

Ojoj, nu måste jag fixa mig lite! Måste ju åka snart. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blev ju jätte fint!! :)

2009-03-12 @ 14:36:36
URL: http://croaki.blogg.se/
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

Håret blev ju jätte bra :) Ha nått i den stilen på lördag tycker jag. jisses, har nattis varit sådär liten?! hihihi pusss

2009-03-12 @ 15:33:59
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du blev GRYMT snygg!!! Vart klipper du dig?:)

2009-03-12 @ 21:18:19
Postat av: Jessi P

Jag skrev kommentaren ovan:)

2009-03-12 @ 21:19:09
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

har ju vanan med bebis så kändes inte så konstigt. Men det var super mysigt och jag och rickard längtar verkligen efter nummer 2 ;)

2009-03-13 @ 12:09:21
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det är riktigt mysigt faktiskt! Dock bara till lördag fm, men ska ha dem hela vecka 14 också :) Får du ta och komma förbi! Ledig alla dagar;)

2009-03-13 @ 13:05:06
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0