RÖD & HET!

Gud va klockan vart mycket plötsligt!!

Idag har jag inte mått såbra... Hela förmiddagen sov jag för att jag va såå snurrig och helt borta typ! Så låg i sängen o lyssnade på HarryPotter och Halvblodspinsen (som jag redan läst), och sov gott...
När jag vaknade, kl 15.20 så va vi hungriga. Jim hade suttit hela dagen o pluggat, så han va ju riktigt hungrig! Så jag gick ut o fick lite frisk luft, gick till Konsum för o köpa skinka och ost till pizzan vi skulle göra..
Idag blev det en udda pizzafix;) haha..  Eller va säger ni..


Sen va det på med oregano och ost. Blev sååå god!!:D

När vi hade ätit så ringde mamma och sa "det finns EN röd telefon kvar i sverige och nya kommer inte förens i augusti (om man har tur)" Så vi åkte snabbt till Vällingby, där dom hade lagt undan telefonen åt mamma(mig). Fixade med abonemang och betalade en liiten slant. Eftersom allt detta blev så snabbt nu så fick mamma betala och så får hon pengar av mig sen. Tur att jag har en sån snäll mamma!!
Jag älskar dig!!:D

Nu har jag iaf min snygga, heta och otroligt härliga röda telefon här hemma!! :D
Har lagt in massa musik och fixat med teman och allt vad det är!! :D
Ska lyssna lite på min Harry när jag går o lägger mig. :) Hihi.. La nämligen in den i telefonen. Så kan jag radera det från Ipoden (där den tar upp lagom mycket plats!!)

Imorgon ska jag hem till Fanny. Jag ska göra hennes naglar. Såå spännande!! :D Hihi.. Och så måååååste jag höra skvaller!:P hahaha..

Guud va tråkigt det är att det regnar... Ska ju typ bli översvämningar o grejer...
Kommer ihåg att det va det för typ 5sommrar sedan vid Björkebyskolan. Min dåvarande pojkvän bodde i närheten, så man va ju tvungen o passera. Men det gick inte. Va huuur mycket vatten som helst där!! Skumt det där...
Hoppas på att det blir varmt snart igen!

Bjuder på lite bilder. :)


Månen igårkväll:)



En söt liten humla sitter o drar i sig lite gottigott i blomman. :)


Min nyvakna karl. :P






MIN MIN MIIIIIN!!!


Skulle lägga upp en video oxå, men Youtube är så långsamma!! Fel tid på dygnet o sitta där.. Alla i usa är vakna...
Får se om den hinner ladda färdigt inna jag ska lägga mig.. :)

NATTINATTIII!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0