HEJ HOPP GUMMI S****! :D

Haha, vet inte vad jag fick det ifrån!:P

Har suttit o kollat på kurser till hösten för o gå med Skrållan. Blir en allmänlydnad på Vällingby BK. :) Eftersom jag är ungdom oxå  så får jag gå på den lite billigare varianten. Hoppas den är bra bara! :) Men det tror jag nog. Är ju Sandra ( www.raggsockan.se ) och Cissi som håller i den så. :)
Har kollat lite på instruktörsutbildningen oxå på hundenshus.se. Dom verkar ha bra utbildningar. Men tycker det verkar konstigt att lektionerna är bara 2-3dagar/månad.. Hur skumt är inte det?! Hmm.. Så mailade och frågade. Så fåv se när jag får svar. :) Tänkte iaf att jag ska gå den till hösten 2010. Får se om jag får med Ida oxå;) Kan ju vara roligt!! :D
Måste spara ihop pengar oxå... 22900 kostar det.... och då är det utan material... Men det är ju inte så ovanligt. Sånt kan man  ju hitta begagnat, fast samtidigt kommer man ju alltid att ha användning av dom så. :) vi får se.

Imorgon kommer syster yster hit. :) Vi ska ju gå på HP på kvällen. Mamma, jag, syrran och Jim. Leif värkar dissa oss.. Men men, hans förlust! Annars imorrn så blir det Drottningholm. Trötta ut hundarna lite innan vi ska bort. Så dom sover gott när vi är borta. :)

Jim ligger o sover.. Han har ju jobbat idag o sen ska han jobba imorrn. börjar vid 9 och slutar 18.
Jag hoppas på att vi ska äta i Kista innan bion. Mums!! :D hihi..
Jag funtar på o gå o lägga mig oxå... Lyssna på HP o somna gott;) hihi..

Nattinatti på er! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0